سرخط خبرها

نتیجه دیدار تیم ملی والیبال مقابل ایتالیا|پیروزی با بازیگردانی کاپیتان معروف

  • کد خبر: ۶۹۵۴۱
  • ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۳
نتیجه دیدار تیم ملی والیبال مقابل ایتالیا|پیروزی با بازیگردانی کاپیتان معروف
تیم ملی والیبال کشورمان برابر ایتالیا پیروز شد و در ششمین مسابقه خود در این رقابت‌ها فردا از ساعت ۲۲ مقابل بلغارستان قرار خواهد گرفت.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم ملی والیبال ایران در پنجمین بازی خود در لیگ ملت‌های ۲۰۲۱ به مصاف ایتالیای میزبان رفت و موفق به شکست ۳بر یک این تیم شد. بلندقامتان ملی‌پوش ایران در ادامه رقابت‌های خود در لیگ ملت‌های والیبال با ایتالیا روبه رو شدند و این تیم را با نتیجه ۳ بر یک و امتیاز‌های (۲۶-۲۴)، (۲۹-۲۷)، (۲۱-۲۵) و (۲۵-۲۳) مغلوب کردند.
بازی پنجم تیم ملی کشورمان تحت تاثیر نمایش عالی تیم بدون ستاره و جوان ایتالیا بود، آن‌ها عالی بازی کردند، اما ما مسابقه را بردیم. در دفاع از مدافع بد بودیم، ولی روی تور با بازیگردانی کاپیتان معروف بر حریف چربیدیم. صابر کاظمی فوق ستاره بود و میثم صالحی مقتدر توپ زد. در سرویس هم بد نبودیم در واقع به لحاظ فردی نه، اما از جهات تاکتیکی حرف زیادی برای گفتن نداشتیم.
حالا باید دید فردا شب برابر تیم قلدر بلغارستان چه خواهیم کرد، البته روی برد و باخت‌ها زوم نمی‌کنیم و آنچه می‌خواهیم را کم کم به دست خواهیم آورد.
گفتنی است در این بازی صابر کاظمی با کسب ۲۴ امتیاز در مصاف با ایتالیا، امتیاز آورترین بازیکن میدان شد و این در حالی بود که برای ایتالیا، گابریل نلی ۲۰ امتیاز کسب کرد. اصغر مجرد با ۱۰ امتیاز دومین امتیاز آور تیم ایران بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->